« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Uwagi do porządku obrad.

a) wniosek w sprawie wprowadzenia do porządku obrad projektu uchwały w sprawie przyjęcia dofinansowania na realizację przedsięwzięcia pn. "Opracowanie Miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Zgierza" (Druk nr 174 - 2025) do pkt 14 lit. j

b) wniosek w sprawie wprowadzenia do porządku obrad projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na aplikowanie przez Gminę Miasto Zgierz o środki na realizację zadań termomodernizacyjnych i modernizacyjnych w zakresie dokumentacji technicznej wytworzonej w ramach projektu "Zgierz - opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT" (Druk nr 175 - 2025) do pkt 14 lit. k

5. Zapytania mieszkańców.

6. Wnioski jednostek pomocniczych.

7. Informacja na temat stanu bezpieczeństwa w mieście za 2024 r. (Druk nr 143 - 2025, Druk nr 157 - 2025, Druk nr 167 - 2025).

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Zapytania i wolne wnioski.

10. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje, wnioski oraz zapytania.

11. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Zgierza z prac między sesjami.

12. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Zgierza z działalności między sesjami.

14. Podjęcie uchwał w sprawach:

15. Podjęcie uchwał w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych:

16. Oświadczenia radnych.

17. Ogłoszenia i komunikaty Przewodniczącego RMZ.

18. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej